Contact

PsychologiePraktijk Hooge

Arubastraat 2,

1825 PV Alkmaar (in wijkcentrum Mare Nostrum, zie hieronder de routebeschrijving)

Tel/whatsapp: 06-27073265 (telefonisch is mijn beschikbaarheid zeer beperkt.)


Email: info@pphooge.nl


Website: www.pphooge.nl


KvK: 89920007


Rekeningnummer: NL27KNAB0611642328 t.n.v. PsychologiePraktijk Hooge

 


Voor huisartsen/verwijzers

Ik maak gebruik van zorgdomein en zorgmailpsychologiepraktijkhooge@zorgmail.nl

De verwijzing kan via beide kanalen verzonden worden. Aan de client zelf meegeven is natuurlijk ook nog steeds een goede optie. 


Aanmeldformulier

Door de vele aanmeldingen kan ik helaas geen nieuwe cliënten meer aannemen op dit moment. Het is helaas niet goed in te schatten hoe lang deze stop duurt. Zodra er weer ruimte is zal ik dat vermelden hier op de site. (Het heeft geen zin om het formulier in te vullen of contact te zoeken.)

 




* Is een verplicht veld.


Bereikbaarheid

Alkmaar Noord (de Mare)

De praktijk bevindt zich op de begane grond van Wijkcentrum Mare Nostrum. Volg vanaf de hoofdingang de rode pijl zoals hij op het kaartje is getekend. 

Met de auto, lopend, de (OV)fiets of het openbaar vervoer kun je gemakkelijk bij de praktijk komen.

  • auto; Vanaf de provinciale weg neem je afslag 'de Mare'. Je rijdt bij de stoplichten rechtdoor en gaat op de rotonde rechtsaf. Hier is de ingang van het wijkcentrum waar je naar binnen gaat voor de praktijk. Om te parkeren rijd je rechtdoor naar de ruime, gratis parkeerplaats aan je linker hand. 
  • (OV)fiets; ongeveer 8 minuten fietsen vanaf station Alkmaar Noord en 13 minuten vanaf Alkmaar CS. 
  • openbaar vervoer; bus 2, 3, 4, 5 en 6 stoppen voor de deur, halte 'laan van Bath'.

Crisis situaties

PsychologiePraktijk Hooge is een kleine (vrijgevestigde) praktijk. Hierdoor is er geen eigen crisisopvang. In geval van crisis kun je het beste contact opnemen met de huisarts, of de huisartsenpost. Bij levensbedreigende situaties bel je 112.


Klachten

Wanneer je een klacht hebt hoor ik deze graag. Samen zullen we dan kijken of we tot een oplossing kunnen komen. Wanneer dit niet leidt tot een voor jou aanvaardbare oplossing kun je een klacht indienen bij Klacht&Company via nip@klachtencompany.nl. Klachten kunnen ook digitaal worden ingediend met het klachtenformulier